Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

                                     Версия для слабовидящих >>>>>

ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ

 

 

...

Пятница. (17.04.2020г.)

Урок 15  Шахматы в школе 2 класс Тема. Шахматный турнир

Цели урока: Познакомить учащихся с рокировкой; Привитие познавательного интереса. Развитие логики, мышления

Просмотр видео- урока на сайте - https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=nFkX20QZ--I&feature=emb_logo

Практическое задание решить шахматный кроссворд

 

Крымскотатарское литературное чтение Тема:«Тапмаджалар».

Цель:талебелерни проектнен, тапмаджа жанрнен таныш этмеге, проектни япмагъа огретмек, дикъкъат, гъайрет тербиелемек, окъув къабилиетлерини мукеммелештирмек, ана тилине меракъ догъурмакъ.

 Ход урока

- Динъленъиз. Бу не? (тапмаджа).

Аран толу акъ тавукъ.    (Тишлер)

Дост ве душман арттыра,

Чешит шейлер айттыра     (Тиль)

- Тапмаджа – бу не? 23-саифе, окъув

1. Оджанынъ сезю – тапмаджалар акъкъында малюмат берюв.

Тапмаджалар – халкъ агъыз яратыджылыгъынынъ энъ къадимий, энъ кутьлевий ве энъ кениш таркъалгъан жанрларындан биридир..

1. Аягъы ерге тиймез,

Башы кокке етмез. (Булут).

2. Бири теке,

Бири иче. (Ягъмур, топракъ).

II группа – «Адамнынъ беден болюклери»

1. Таш къалавнынъ ичинде

Къызыл богъа отура. (Тиль).

2. Эки агъа-къардаш ян-янаша отура,

Бири-бирини корьмей. (Козьлер).

3. Эки араным бар,

Ортасында бир диреги бар. (Бурун).

III группа – «Айванлар»

1. Гедже-куньдюз кезерим,

Эр бир шейни сезерим,

Сюрюге хырсыз тюшсе,

Башын-козюн эзерим. (Копек).

Эв иши:

- Бегенген тапмаджаны дефтерлеринъизге кочюрип язынъыз, ресим япынъыз.

 

 

Физическая культура. № урока 85 Тема: «Лёгкая атлетика » Прыжки в длину с   места                                                                        

 Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ,Бег-1-минута на месте ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз. Прыжки на скакалке  50 раз и 2х30секунд (30раз)                                        Теоретические знания:  Изучить  технику прыжков в длину стр. 100-102                                       

Вид связи: ВК, Вайбер.

 

Понедельник. (13.04.2020г.)

Английский язык. 2 класс. Урок: №54 Тема: Контрольная работа №4.Всё об игрушках.

Цель: проверить, как обучающиеся усвоили языковой материал Модуля 4.

Домашнее задание: повторить предлоги места.

Вторник. (14.04.2020г.)

Урок № 28 Крымоведение 2 кл Тема: Крымские поэты и писатели.

Цели урока:  познакомить с поэзией и прозой, посвященные Крымскому полуострову.

Проверка домашнего задания (беседа в чате):

Формирование новых знаний.

Крымский полуостров благодаря чарующей красоте своей дивной природы всегда был источником вдохновения для многих поэтов, писателей, драматургов, художников и других деятелей культу­ры и искусства. Своими произведениями они приумножили сла­ву и значение Крыма во всём мире.

Крым прочно вошёл в русскую литературу ещё в Золотом веке сначала образом пушкинского «Бахчисарайского фонтана», позже — «Севастопольскими рассказами» Толстого и чеховской «Дамой с собачкой». В Серебряном веке одним из центральных событий культурной жизни Крыма стало появление на его карте дома Максимилиана Волошина, сразу ставшего местом притяжения русских литераторов и художников.

Просмотр видео- ролики: Крым. Серебряный век. Специальный репортаж Зинаиды Курбатовой-- https://www.youtube.com/watch?v=TrwigYihnos.

Формирование умений и навыков.

Выполните задания в чате.

Домашнее задание

1) Ознакомиться с любым литературным и художественным произведением о Крыме составить описание в виде рисунка небольшого письменного рассказа.

 

 

Крымскотатарский язык  Тема: НИ№3. Метинде джумле азаларыны бельгилев.

Цель: талебелерге метиннинъ къурулышы акъкъында малюмат берюв: башы, эсас къысмы, нетидже; метин тертип этмеге огретюв; язув ве агъзавий нутукъларында онынъ къысымларыны бельгилемеге огретюв; талебелерде къыш мевсимине нисбетен назик дуйгъулар тербиелемек.

Дерснинъ кетишаты

- Сеслер, эджалар , сёзлер, джумлелер

Бу зынджырны не девам эте? Метин

- Метин акъкъында сиз не билесинъиз?

«Мий уджумы»

1. Неге биз метин деймиз?

2. Метинде джумлелер насыл ерлеше?

3. Метинге не къоймакъ мумкюн?

4. Метин неден тертип ола?

5.Метиннинъ мевзусы къайда акс олуна?

 Янъы мевзуны анълатув.

-Балалар, метин къурулышы эв къурулышына ошай. Эвни темелинден къурып башлайлар. Метинде де бир къач джумле метиннинъ башы сайыла. Бу къысымда метинде не акъкъында лаф юрьсетиледжеги айдынлатыла. Сонъ исе, эвнинъ диварлары тизиле. Метинде бу эсас къысмы. Мында метиннинъ эсас фикири бильдириле. Къурулыш дамнен екюнлене. Бу къысым метиннинъ сонъу деп адландырыла.

Къар топу .

Къыш куню. Къар ягъды. Эки дост мектепке кете эди. Олар ёлда къар топу ойнамагъа башладылар. Оюн къызышты ве балалар мектепни унуттылар. Бираздан акъылларына мектеп тюшти. Балалар мектепке чаптылар. Дерс башланды.

Мына сана къар топу!

- Метинде не акъкъында лаф юрсетиледжегини хабер берген къысымыны окъунъыз. Бу метиннинъ башы.

-Метинни мундериджесини ачыкълагъан эсас къысмыны окъунъыз.

- Метиннинъ лакъырды сонъуна эткенини ифаделеген нетиджелев джумлесин окъунъыз.
- Балалар, энди исе баш къысмыны дефтерлеринъизге кочюринъиз.

- Энди исе 120- саифедеки 213- 214-джи ишлерни  язынъыз. Баарь кельди . Ягъмурлар  ягъа.

- Ава насыл ола? (Ава сыджакъ)

- Кунештен  сувлар не ола? (Сувлар ирий)

- Сиз баарьни  севесинъизми? (Не ичюн?)

…. Демек, баарь зевкълы мевсим? Эбет. Баарь зевкълы мевсим.

 «Эбет ве ёкъ» оюны.

1. Метин джумлелерден тизиле.

2. Метинге серлева къоймакъ мумкюн дегиль.

3. Метинде джумлелер бир фикирни бильдире.

4. Метин къысымларгъа болюнмей.

5.Метиннинъ башы, эсас къысмы ве сонъу бар.

Эв иши:215-иш. 121-саифе

 

Физическая культура. № урока 83    Тема: «Лёгкая атлетика » Метание малого  мяча.                                                                                                 

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ,Бег-1-минута на месте ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, махи правой, левой рук, баттерфляй в прыжке, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз. Метание малого мяча в цель расстояние 3-4 метра. Теоретические знания:  Изучить  технику метания малого мяча стр. 104-106   

 https://yandex.ru/video/preview/?filmId=2052408521940719589&text=видеоурок+метание+малого+мяча&path=wizard&parent-reqid=1586683385074067-1288586509641104091000309-production-app-host-vla-web-yp-291&redircnt=1586683840.1                                          

Вид связи: ВК, Вайбер.

Среда. (15.04.2020г.)

Физическая культура. № урока 84  Тема: «Лёгкая атлетика » Метание малого  мяча.   Сдача зачетного  норматива.

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ,Бег-1-минута на месте ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, махи правой, левой рук, баттерфляй в прыжке,   приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз. Метание малого мяча в цель расстояние 5 метров - рисуем или ложем  круг, обруч и попадаем в цель из 5раз на 5 должны попасть -3 раза на 4-2 раза, на 3-1раз фото или видео отчет прислать.

Теоретические знания:  Изучить  технику метания малого мяча стр. 104-106                                       

Вид связи: ВК, Вайбер.

 

Английский язык. 2 класс. Урок: №55 Тема: Анализ контрольной работы. Работа над ошибками. Городская и сельская мышь.

Цель: развивать навыки аудирования, чтения и говорения.

Читать : стр.94-95.

Домашнее задание: стр. 94-95 читать и переводить сказку.

Четверг. (16.04.2020г.)

 

 .....