Ваш браузер устарел. Рекомендуем обновить его до последней версии.

                                     Версия для слабовидящих >>>>>

ВЕРСИЯ ДЛЯ СЛАБОВИДЯЩИХ

 

 

...

 

 

 

 

 10.04.2020

 

Крымскотатарское литературное чтение

Тема: Аталар сезлери.

Цель: талебелернинъ аталар сезлери  акъкъында бильги даирелерини кенълештирмек; ифадели окъув усталыгъы устюнде чашышмакъ; табиаткъа ве буюклерге севги ашламакъ; талебелернинъ нутукъларыны арттырув;  халкъ агъыз яратыджылыгъы эсерлеринде аталар сезлерининъ эмиетини косьтермек.

 Дерс кетишаты

I.Тешкилий къысым

  Бир, эки, учь,

Тильге берме кучь

Эллерим раледе, аякъларым бир ерде

Биз шимди дерсте. Шимди бизде насыл дерс? (….

2.Мен сизлерге сёзлер окъуйджам ,сизлер исе дикъкъатнен динълеп, оларны группаларгъа больмек керексиз.

Ат,.кобелек,папий,къашкъыр,балкъурт,къарынджа,бульбуль,тильки,къаргъа,аюв,чибин,къонъуз.папий.

 1 группа – айванлар.

 2 группа-  къушлар.

 3 группа- боджекле

3.Фонетик мешгъулиет.

                                             АР-АР-АР----сепетте алмалар бар.

                                             АН-АН-АН----ахырда юре сычан.

                                             АШ-АШ-АШ----анам пишире татар аш.

                                             АЗ-АЗ-АЗ------энди окъуйыкъ бираз.

4.Янъы мевзуны анълатув.

-Бугунь биз сизлернен аталар сезлеринен таныш оладжамыз  .

-Ана-бабанъа лаф къайтарма.

-Озюнъден буюкни урьмет эт.

-Ватан- экинджи ананъ

 5..Раатлыкъ дакъкъасы.

 

                                               Назлы нагъыш нагъышлай,

                                               Эм нагъышлай,эм йырлай.

                                               Гузель,гузель явлукълар,

                                               Анасына багъышлай

 6.Тезайтымны окъув.

Къара къарынджа къаранлыкъ,къоркъунчлы къобадан

Къачкъан къараджа къаршысында къопайды.

 Аталар сёзлери.

 Яхшынынъ озю ольсе де,иши ольмез.

Эйилик япсанъ,сонъунадже яп.

Догъру олсанъ,кет-кете гуль олурсынъ.

Хырсыз олсанъ,кет-кете куль олурсынъ.

-Маналарыны анълатынъыз.Бу аталар сёзлери масалымызгъа келишеми?

-Не ичюн?

7.Эв вазифеси.

Аталар сезлерини ифадели окъув

 

 

Физическая культура. № урока 82                                                                                     

Тема: «Лёгкая атлетика » Метание малого  мяча.                                                                                                                           

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ,Бег-1-минута на месте ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз.

Метание малого мяча в цель расстояние 3-4 метра.                                          

Теоретические знания:  Изучить  технику метания малого мяча стр. 104-106                                      

Вид связи: ВК, Вайбер.

 

 

 

8.04.2020

Физическая культура. № урока 81                                                                                       

Тема: «Подвижные игры» Пионербол.                                                                                                   

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ, Ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз.

Теоретические знания:  Изучить игру «Пионербол». 

Сколько игроков играет в игру «Волейбол» .

Нарисовать расстановку игроков на площадке.                                                                                                                                      

Вид связи: ВК, Вайбер.

 

Английский язык. 2 класс. Урок: №53

Тема: Теперь я знаю. Повторение пройденного материала, подготовка к контрольной работе..

Цель: закрепить   языковой  материал   модуля  4.

Новая лексика: вся  пройденная  лексика модуля 4.

Выполнить в тетради: упр.1,2,3,4

Домашнее задание: подготовиться к контрольной работе.

 

 7.04.2020

 

 

Крымскотатарский язык   Класс: 2

 Тема:« Джумледе сезлернинъ бири-биринен багъы.»

Цель:    Джумле   акъкъында малюматны  огренюв,  сезлеп берюв, сезлерни  джумледе догъру багъламакъ, манасыны догъру ифаделев

Сёзлернинъ догъру ве кочьме манасы
Буны билинъиз:
Джумледе сезлер бири-биринен манаджа багълана. Сезлер  арасындаки  багъны суаль  ярдымынен бельгилемек мумкюн. 
Сёзлернинъ догъру ве кочьме маналары ола.( 117 –джи  саифе )
209-мешгъулиет . Джумлени дефтеринъизге язынъыз.
Талебелер байрамгъа азырланалар 
Талебелер (не япалар? ) азырланалар

Азырланалар(неге?) байрамгъа .
Раатлыкъ дакъкъасы  
210-мешгъулиет(118-саифе).
Битам къаве пиширди.

Битам(не япты?) пиширди

Пиширди(не?) къаве
Эв иши: 119-саифе, ресимге бакъып, суаллерге джевап беринъиз  ве  дефтеринъизге язынъыз.

Вид связи- ВК, Вайбер

 

 

Крымоведение 2 кл Урок № 27

Классная работа

Тема: Важнейшие исторические и социально- культурные объекты полуострова.

Цели урока:  сформировать знания о национальном богатстве Крыма, о природных ресурсах и месте Крыма в мире по их запасам, об объектах природного и культурного наследия Крыма.

Проверка домашнего задания (беседа в чате):

Формирование новых знаний.

Археологический памятник — объект материальной культуры, несущий в себе определённый объём информации о прошлом. Синонимом этого понятия может считаться термин «артефакт» (от лат. artefactum — искусственно сделанное, — продукт человеческой деятельности).

Город - Герой - высшая степень отличия, присваиваемая Президиумом Верховного Совета СССР городам за массовый героизм и мужество его защитников, проявленные в Великой Отечественной войне.

http://www.virtual.crimea.ua/ru/sightseeing/crimea/sightseeing/archaeology.html

Просмотр видео- ролики: В Крыму восстанавливают исторические памятники разных эпох- https://www.youtube.com/watch?v=MotzdQ8loH0Город-герой Севастополь | Регионы | Телеканал "Страна"- https://www.youtube.com/watch?v=htO9dZUhui, Город-герой Керчь | Регионы | Телеканал "Страна"- https://www.youtube.com/watch?v=wd9lJIBTAas

Формирование умений и навыков.

Выполните задания в чате.

Домашнее задание

1) зарисовать на А4 один из археологических или исторических памятников Крыма по ссылке6http://www.virtual.crimea.ua/ru/sightseeing/crimea/sightseeing/archaeology.html

Итог урока.

Рефлексия

 

 

Физическая культура. № урока 80                                                                                                                

Тема: «Подвижные игры» Пионербол.                                                                                       

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ, Ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз.

Теоретические знания:  Изучить игру «Пионербол». Что нужно знать для улучшения осанки стр. 30-33.

Нарисовать игру «пионербол»                                                                                       

Вид связи: ВК, Вайбер.

  

 

6.04.2020

Английский язык. 2 класс.

Урок: №52

Тема: Старинные русские игрушки.

Цель: познакомить детей с любимой игрушкой британских детей — плюшевым мишкой, со старинными русскими игрушками; развивать навыки аудирования, чтения и говорения.

Читать :стр.92, стр.138.

Новая лексика: all kinds — все виды , different — разные, some — некоторые,wear clothes and hats — носят одежду и шляпы, cute — милый

Домашнее задание: перевести тексты на стр. 92,138,записать в словарь новые слова и  выучить.

 

 

27.03.2020г

Физическая культура.№ урока 79

  Тема «Подвижные игры» Третий лишний.

Развитие физических качеств: Обучающимся выполнить ОРУ, Ходьба на месте 1 минуту, наклоны в перёд, приседания, сгибание разгибание рук в упоре лёжа – по 10 раз.

Теоретические знания:  Изучить игру «Третий лишний», стр 143- 144 прочитать.

Вид связи: ВК, Вайбер.

 

Литературное чтение Класс: 2

 Тема:« Ярдымджы Амет» Р. Фазыл, Л. Софу икяеси.

Цель:  Икяени  ифадели  окъумагъа огренюв,  сезлеп берюв, суаллерге толу джевап берюв, аталар сезлерини эзберлев.

  1Икяени окъуп чыкъмакъ. Аметнинъ арекетлерине къыймет кесмек . Ресим устюнде иш алып бармакъ.

 Лугъат иши, 77-саифе

2 Мевзу боюнджа чалышув. Оджанынъ суаллери, 78-саифе

1.Амет анасына не алып келе?

2.Амет не япмагъа алышкъан?

3.Эв вазифесининъ анълатмасы: 76-78-саифе, берильген  аталар сезлерини эзберлемек,  суаллерге джеваплар бермек.

Вид связи- социальная сеть  Viber